dimecres, 20 de febrer del 2008

El vertigen del trapezista al blog de Lletres colomenques

El vertigen del trapezista al blog de Lletres colomenques:
.
Vaig tenir notícia de Jesús M. per un comentari que va fer ell en aquest bloc. Ara m'arriba aquest volum de contes i en fullejar-lo m'adono que el primer està ambientat a Tortosa, on vaig passar bona part de la meva primera juventud. Vaig llegint i m'atrapen les descripcions de l'ambient rural de Cornudella, tan semblant als nostres pobles del Maestrat... Aquest primer relat donaria per alguna cosa més que un conte.
I és que mi els contes no m'agraden. Cada poc comences una història nova amb el que té, l'haver de familiaritzar-te amb els personatges... El tercer tampoc no està malament: he trigat una mica en entendre qui o què és el protagonista i a més m'ha semblat que l'autor del llibre surt com a personatge secundari. Està de moda. Ferran Torrent també surt a Només socis.

Ja posats, l'acabo de llegir. I pot ser continui amb Tens un racó a dalt del món i Postres de músic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada