dimecres, 15 de juny del 2011

I un cop de vent els despentina, segons Josepa Ribera

I un cop de vent els despentina, segons Josepa Ribera:


.


El llibre de Jesús M. Tibau, I un cop de vent els despentina, està ple d'històries que m'han resultat molt familiars. Familiars perquè m'han permès reviure mitjançat les seues paraules situacions quotidianes , ja sigui pels entorns que descriu i comparteixo, com pels temes tractats.En general m'han agradat tots els relats, però en especial "Del cel a la terra", ja que m'ha fet reflexionar sobre allò que som, i sobre el que ens agradaria ser, la realitat i el desig.El llenguatge senzill però ric fa que la seua lectura sigui àgil i fàcil.Les històries narrades per l'autor m'han permès endinsar-me en el llibre de manera que la lectura ha estat un plaer. El últims relats no per breus resulten menys intensos. És un llibre que enganxa, amb unes històries quotidianes però intenses, carregades de sentiment .Un llibre per a recomar a les persones a qui els agrada llegir relats curts plens de sensibilitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada