dissabte, 5 de setembre del 2009

Postres de músic; Club de Lectura Adult

El Club de Lectura adult comenta Postres de músic.
.
Trobada: 12/06/2009
Valoració mitjana: 4 (6 màxim)
La tertúlia ha girat al voltant de la lectura de contes. Hi ha hagut participants que troben que el conte necessita d’una gran capacitat de síntesi, per part de l’autor, perquè s’ha d’explicar una història de forma breu, i això els fa ser molt curosos tant en el llenguatge com en allò que expliquen; en canvi d’altres troben a faltar més profunditat, més investigació sobre els personatges.Els contes del recull que havíem llegit van agradar en general, alguns pel to, d’altres per originals o divertits, per la barreja de quotidianitat i surrealisme, o pel joc metaliterari que ens proposaven.
A continuació uns tastets perquè us animeu a continuar la lectura:Virginitat: ... “Què no donaria per tornar a viure un moment així! Aquell primer dia vaig aprendre que el temps pot arribar a ser pervers. El pas de les hores em turmentava, i cada minut em sentia més petit, més invisible, com la pluja quan cau al mar i s’hi fon. Havia perdut l’esperança quan, gairebé a les vuit del vespre, algú...”Destapada: “No sé com poden deixar-me així, mentre se m’escapa la vida lentament, bombolla a bombolla. No és que vulgui viure eternament, ans al contrari; estic feta per deixar-me anar tota de cop, i després d’un gran esclat, escampar-me copa a copa...”Han assistit 10 persones, i la durada ha estat d’1 hora i 15 minuts

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada