dilluns, 30 de novembre del 2009

Una sortida digna, al blog Terra de llibres

Una sortida digna, al blog Terra de llibres:
.
Divendres vaig tenir la sort de poder estar a la presentació del nou llibre de Jesús Tibau, "Una sortida digna" a la fantàstica "Biblioteca de Roquetes". Encara que vam ser poquets, vam estar benavinguts, i quasi tothom va participar d'alguna manera, llegint o fent fotos. Podreu vore el vídeo de la presentació a la pàgina de la "Biblioteca de Roquetes" en pocs dies.
.
Jesús ja ens ha fet una crónica de la presentació al seu blog, ara a mi m'agradaria parlar-vos del seu llibre. No l'havia pogut acabar abans d'anar a la presentació. Però vaig llegir lo suficient per fer-me una idea del to que havia donat Jesús parlant de la mort. I em va encantar, i a la nit vaig acabar-lo. I com li vaig comentar a ell, esta setmana tornaré a rellegir alguns que m'han agradat molt. M'ha agradat la manera que ha parlat d'un tema que normalment sol ser tètric, crec que li ha posat el punt d'ironia just i ha contat les històries com ell sap fer-ho, d'una manera senzilla però donant protagonisme a cada detall.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada